Nothing usual today

speciale-dag-motiverend-tekst-kaart

Vandaag als jarige neem ik me voor om eens niet te hollen, te vliegen en te draven of telkens weer met anderen rekening te houden. Dat is het dagelijkse gedoe…..
Ik neem me voor om het er vandaag eens van te nemen en me eens niet moe of druk te maken. Ik denk nu eens niet aan morgen en de eventuele zorgen van morgen.
‘k ga misschien eens even doen wat niet mag en
mezelf eens verwennen als dat mag…..

Jarig zijn is een dag om verwend te worden.
Jarig zijn is een jaartje ouder worden.
Op je verjaardag sta je misschien in het middelpunt
en op die dag is je ook alles gegund…..
Vandaag krijg ik misschien wel geschenken
en hoop ik dat er mensen aan me denken.
Het is de dag
waarop ik het levenslicht zag…….

4 gedachten over “Nothing usual today

    • Ma ja…..eens uit de bol gegaan maar ben wel tussen de lijntjes gebleven want niks gedaan wat niet mocht 🙂 ….alé gewoon eens iets anders dan het dagdagelijkse en het op mjj laten afkomen zonder er te veel bij na te denken.

  1. Aaargghh te laat!! Alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat je dat alles op je laten afkomen zonder nadenken het hele jaar kan doortrekken! Drie dikke kussen xxx

    • Voor verjaardagswensen is het nooit te laat hoor 😉 ….Dank je wel….wat minder nadenken en piekeren het hele jaar door….’k ga echt mijn best doen 🙂

Plaats een reactie